PÅSK AFTON OCH MIN SPECIELLA DAG !




Påskafton: Idag åkte vi till våra kusiner klockan 1. Där åt vi och gjorde massa saker. T.ex ta kort. När det fortfarande var ljust ute passade vi på att gå ut och gå/cykla. Jag cyklade för jag orkade inte gå x) Mina andra kusiner hade med sig sin hund, Ronja. Så söt måste jag säga! Men vi gick väl en stund och kom tillbaka sen. Sen var det ju så att jag fyllde år 12 april (dagen efter) så mitt på 12 slaget sjöng alla för mig, haha. Sen blev min mobil överfull med sms. Omkring halv 1 på natten gjorde vi det som vi alltid gör, BANDY ! Det har typ blivit en tradition att varje gång mär det är påsk / nyår / midsommar elr något gör vi det mitt i natten. japp, sen blev alla trötta.. så åkte väl hem runt klockan 2.

12 April: Min födelsedag ! :D Idag vaknade jag av att mamma, pappa, Anton och Axel sjöng för mig och jag fick frukost på sängen. Mums ! Sen fick ja det jag ville ha, converse och tennisskor + en klocka oxå. Imårrn kommer alla andra och då blir det mer presenter wiihoo x) Men idag då, först åkte vi till hornborgarsjön och kollade på alla tranor. Väldigt kul när dom dansar så spec.. hehe. Sen fikade vi och besällde kinamat. Efter det gick ja till Elin. Vi var ute och gick en liten stund, sen va det väl datan som tog över. Men nu är jag här hemma och kanske ska sätta på en film snart vad vet ja. Men hare gött alla där ute! För nu drar jag !

;)<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0