MARKNAD, FRUKOST & CITY

Bland de första dagarna i London besökte vi en julmatmarknad. Det va så himla vackert där med massor av mat och allt amn kan tänka sig på en marknad. Jag gick faktiskt och köpte mig en balsamico tryffel sås som man kan ha till bland annat ost. Så den har jag, mamma och pappas smakat av dagen innan julafton, och nu kan jag inte få nog av den. 
I övrigt på bilderna ser ni lite drinkar! Det var en måndagskväll vi bestämde oss för att sätta oss på en pub och se vad de hade att erbjuda efter en lååååång dag! De var riktigt goda drinkar kan jag säga, inte heller ofta man tar drinkar på en måndag. 
 
Sedan en dag eller morgon var vi och käkade på ett typiskt engelskt frukostcafé! Där tog jag en sådan frukost som påminner mig så mycket om Breaking bad, de åt ju exakt samma saker. Konstig blandning men oerhört gott.
 
Sedan var vi lite random bilder från stan, baker street och fina ängar mellan husen. Det var sån julkänsla på vissa gator där alla skyltfönster hade en ny dekoration med tomtar osv 
 &

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0