MADAME TUSSAUDS - PART 5

Och fortsättning följer!
Nu kommer vi till alla kungligheter! Det roliga är nu ju att då jag var där kände jag igen alla namn, det var därför jag tog korten. Men nu i efterhand minns jag inte vad alla hette.
Här har vi iallafall Albert Einstein, det kan nog ingen missa!! Han var väldigt kort, ni kan ju bara jämföra med jakob på bilden. Jag var till och med längre än honom, min bild kommer precis efter.
Elvis!!
Tyckte detta kort blev så roligt för Jakob smälter verkligen in i gruppen där haha!
Wow-kortet... Michael Jackson!
Prince
Jag förvånades oerhört mycket av hur kort Beyonce var! Herregud.. ser ni? Jag trodde verkligen hon var väldigt lång.. men vi är ju ganska lika i längd eller hur?
Posar (inte lika bra) som Rihanna!
Självklart hade jag ett vackert tal i den berömda talarstolen
Ring mig... jag svarar åt presidenten!
Ghandi!
Coolaste ever!
Ja nu kommer vi till Hulken igen, save me!
Vi besökte också Star Ward avdelningen! Jag som aldrig sett starwars kanske det inte va det roligaste men.. kände iallafall igen Chewbacca!
darth vader!
 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0