MADAME TUSSAUDS - PART 4

Fortsättning!
Okej störta statyn eller "dockan" jag sett tror jag! Hulken räckte sig två vångingar!
Vi kom sedan till massa filmlegender
Hulk! Här tog jag kortet från andra våning.
Captain America
Kate Hudson va? (haha)
Jakob är team Edward! (ironiskt eller hur i och med att jag är team Jakob?)
Legendariskt så båda var tvugna att ha bild
Alla mammors idol och crush, George clooney
Glad... gissa varför?...
Att försöka härma henne... det går ju inte utan klänning! De hade satt upp ett stort podium här där marilyn monroe stod, fläkt och allting såklart
Alltså JAAAA kolla va stor han är, som är stor nallebjörn!!
Den legendariska Steven Spielberg!!
Coolaste bilden tror jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0