MADAME TUSSAUDS - PART 2

Bilderna fortsätter! Kommer göra så att jag skriver någonting under varje bild som ni ser, om jag har någonting att skriva. 
Här kommer ni se lite bilder med folk ja egentligen inte har så mycket koll på, jag kollade ju inte direkt på sport eller så. Det var mer jakob som gick loss med bilder här på olika olympiska mästare, fotbollsspelare, tränare etc..
Mohammed Ali är detta fick jag lära mig, en känd boxare.
Någon fotbollscoatch..haha som sagt, inte så mycket koll.
Princessan Diana!
Kungafamiljen iklädda julkläder!
Det roliga är, när jag väl var där och såg namnen på dessa personer så kände jag igen dem, bara för namnet. Men nu i efterhand har jag helt glömt bort vilka de var. Men jag tog ju kort av en anledning så.
Picasso!
Stephen Hawking!
Detta är det riktiga Madame tussauds för längesedan när dockorna först började göras. 
Charles Dickens
Oscar Wilde!
Elvis såklart!!
Madonna!
Miley Cyrus! Jisses vad liten hon var...
Amy Winehouse! Även hon var väldigt liten i jämfört med mig..
Briteny spears
 The Beatles!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0