MADAME TUSSAUDS - PART 1

Okej det kommer att komma många sådana här inlägg om madame tussauds kan jag varna redan nu. Har nog aldrig tagit så många bilder på så lite tid. Det var ju så häftigt när så många kändisar bara stod där och kollade på oss, och såg så verkliga ut. Jag var så upptagen med att ta kort så videokameran glömdes bort totalt. 
 
Nedan kommer ni se massor av kändisar, men den jag var mest nöjd över var Johnny depp SÅKLART! Blev helt överlycklig när jag fick se han, största idolen.Står även först här med självaste Sherlock Holmes! Jag och Jakob följer ju den serien precis nu så det var sååå coolt. 
 
Vi har även kändisar som Emma Watson (från harry potter), Leonardo di caprio (titanic), paret Beckham, edward från twilight, Angelina Jolie, Justin bieber, james bond.... ja you name ut. Ni ser väl själva, man känner igen varenda en!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0