JULKLAPPSSPEL LITE SENT

Okej först kan jag bara kommentera första bilden... med allt godis... herregud va godis! Allt detta har jag alltså fått i julklapp, mestadels från Polen. Ni ser ju hur mycket det är? Hat nog aldrig haft så mycket hemma som bara är mitt, så redan börjat äta och bjuda överallt känns det som.


Och resten av bilderna. Ja vi spelade julklappsspel hos Carina och Morgan förra helgen! Vi va lite sena ute men vi kan ju inte hoppa över det helt! Jag hade redan köpt mina klappar i London så klart jag ville vara med! Vann iallafall en hårborste som jag själv hade köpt, och 2 st tvålar! Inte så mycket mer än så även fast jag började bra med många paket. Fick också en limepress av mormor som hon hade vunnit. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0