JAKOBS JULKLAPP

Jag var så himla nöjd med Jakobs julklapp iår. La ner mycket tid och pengar på att den skulle bli så bra så möjligt i och med att jag själv fick en londonresa (svårt att slå liksom). Iallafall, lådan är pappas verk i garaget! Sedan skrev jag in Jakobs namn med brännpenna på sidan av den. Sedan när jag och mamma var och julshoppade fick jag syn på att de hade så kallat "träull" dvs det som ser ut som halm i lådan och frågade om jag unde få köpa! De var till och med så snälla att de gav mig en påse gratis, detta gjorde julklappen så mycket finare! Hade först tänkt att strimla tidningspapper själv men detta blev bättre!

Sedan hade jag köpt en fin whiskey som jag vet att han ville ha! Skäggbalsam, skäggborste, skäggvax, presentkort på tattoo söder, hemligt kuvert, ölunderlägg och en långt julrim utgjorde resten av presenten. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0