PRAKTIKEN SO FAR

Nu har det gått en vecka på parktiken + idag då blir en dag till och måste säga att jag trivs hur bra som helst! Herregud vad jag skrattar och har skoj varje dag med dessa människor. Har nog aldrig trivts bättre på en arbetsplats innan. Blir ju mer och mer att man vill jobba som detta när man väl tar examen = som en bekräftelse på att man valt rätt linje så att säga. Varit på flera olika avdelningar som bistånd, missbruk, LSS osv. Denna veckan blir lite till inom alla de tre nämnda innan. Kommer nog va på familjerätten också, samt psykiatrin (den längtar jag till!!)
Men inte varje dag man längtar till jobbet eller hur? Det gör dock jag!

Iallafall, snart så, om en halvtimma ungefär bär det av till Anna ute i skogen för tjejmys. Hon hade fixat massa film, tacogratäng och chokladshots(mumma!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0