20-ÅRS KALAS FÖR MIG

I lördags hade vi äntligen mitt 20-års kalas! Vi har ju vart tvugna att skjuta upp det så länge på grund av olika saker som hänt på helgerna. Men nu så kom alla och det var skojigt. Vi hade bakat 2 tårtor, en nutella tårta och ett jordgubbsflan som jag hittat receptet på i en tidning. Väldigt gott var det! Det var inte vanlig grädde på utan någon ihoprörd philadelphiaost, grädde, citron gojs som va hur god som helst. Precis så jag ville ha den. Smaken liknande faktiskt en förrätt jag hade en gång på en födelsedagsmiddag jag hade för mina vänner. Jag dekorerade även min nutella tårta väldigt fint som ni ser (haha).
Sen gjorde min lilla kusin louise en så fin bild på sin mobil som hon skickade till mig så var tvungen att lägga upp den också.

Fick även massa fina presenter som pandoraberlocker, vinglas (till rött & vitt), tvål, bodyloation, örhängen, chocklad, mer bodyloation, pengar, en bok osv! Så nöjd iallafall, tack alla!










Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: ja det var det verkligen :D
Amanda

2015-05-12 @ 10:34:08
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0