POOLHÄNG OCH SÅNT

Nu kommer vi till poolhänget på hotellet! De hade en sån fin pool som även skiftade i färg på kvällarna. De skiftade inte bara lite heller utan var den röd, då var den verkligen illröd ja osv. Här har vi iaf mig som jobbar på brännan någon av de första dagarna. 
Tog faktiskt med mig selfiepinnen ner i vattnet (risky shit)
Bara för att få till de bästa bilderna såklart
Visst ser det inte sååååå gött ut? Vill bara tillbaka till det klarblå vattnet..
Jo det hände ju en kul sak. Det var en gubbe som såg att jag antagligen fabblade lite med min selfiepinne för att få till en bra bild så han bad om att få hjälpa att ta en så voila! Han va dock inte den bästa på att ta bilder då selfiepinnen fortfarande syns i bild..
Precis vid poolen fanns även biljardbord, sånt där blipperspel eller vad det heter osv som man kunde ha skoj med. Vi körde väl några matcher hit och dit för skojs skull. Precis bakom där vid det gröna området i bilden fanns även en tennisbana! Vi hyrde faktiskt tennisrack en kväll och spelade några matcher! Hur kul som helst innan bollen åkte över stängslet ca 1000 gånger.. Jag vann iallafall och fick ta fram mina gamla tennisskills! mohaha. Dock så har de försvagats något enormt då jag inte kunde serva alls 
Vi hade alltid med oss någon drink vart vi än gick
Öl blev faktiskt en liten favvis någon dag där, fattar inte vad som hände med mig. Drack det till och med till maten!
Här står jag preciiiis vid ingången till hotellet och blickar utåt mot solnedgången och havet
På stranden precis vid havet och hotellet. Vi Hade direkt ingen sandstrand där utan stranden bestod av sten
Ett par kom och frågade om vi kunde ta en bild på dem och då fick vi även en bild tillbaka! wohoo, dags att ta fram fotoramarna? Look at dat sunset
Hotellet på tidig kvällstd. De lyste alltid upp matsalen där man satt och åt i blå neon. Så de båagarna ni ser där är bord och stolar där vi satt och käkade frukost, lunch och middag, trevlig utsikt över havet med. 
Vi framför hotellet
Sedan som jag nämnde innan skiftade poolen alltid i färg, dock så fick man inte till någon bild som gjorde det rättvist. För det var verkligen hur grönt som helst på denna bild men det ser det inte ut som.. synd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0