JÖNKÖPING

I onsdags hade jag eldig dag, bara en av de två dagarna jag är ledig denna vecka. Så jag och mamma bestämde oss för att åka in till Jönköping och shoppa lite! Vi åt även på favvisstället Jensens och beställde såklart den godaste salladsbuffén med. Typ den som gör hela stället. Fick med mig lite fina saker hem med som jag kan visa i något annat inlägg. 

När vi väl kom hem så åkte vi till Dalsjöfors till Mattias och Sara för att kolla hur det går med deras hus. På vägen hem så såg jag några roliga skyltar som "kör försiktigt, levande barn". Som att de skulle va döda? Min humor där...
Sen för att få till en bild va mamma tvungen att köra tillbaka för att jag skulle få bild på den andra roliga skylten jag såg som ni ser nedanför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0