HUSVAGN I HALMSTAD

Jo på de lediga dagar jag hade från jobbet (dvs kanske 5 dagar eller vad det var så åkte vi ner till Halmstad där mormor och morfar har säsongsplats på en camping! Så dit ner kan vi åka tills september tror jag vilket är as najs. Vi åkte ner iallafall, grillade, spelade minigolf osv, kommer mer i andra inlägg. 
Minigolfen iallafall spelade vi 2 gånger, gissa vem som vann båda gångerna?? 4-ever i ledningen. 

Vår camping som vi bodde på var den finaste camping jag har varit på tror jag.. Det var en kristen camping med nattbön och hela faderittan om man ville, så ja snyggt och rent var det. Duscharna och toaletterna var hur fräscha som helst och maten på restaurangen var jättegod! Fanns även nära strand, Ica på campingen och egen minigolfbana. Vi bodde ju också typ 10 meter från duscharna och toaletterna så där levde vi. 

Vädret var ju inte jättebra hela tiden när vi var nere dock.. Det störtregnade på nätterna så hela husvagnen knastrade och flög åt alla håll kändes det som men jag hann att sola lite iallafall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0