WALK WITH AN EMPRESS

Som sagt var jag och Rania ute och fotade lite till bloggarna och facebook. Har kämpat med hennes bloggdeisign nu men det är något jäkla fel i hennes användare för allting som jag gör på hennes funkar inte, så provar jag göra exakt likadant på min egen blogg och då fungerar det så blir gaaaaaleeen. 
Iallafall, här är några bilder på enbart mig, eftersom jag är ego. haha nädå men ska lägga upp fler bilder sen. Vi tog några tillsammans också men vi är så fula (haha, vi blev alltså inte så nöjda med dem) men får se om det kanske kommer upp någon. 

Ni kan ju samtidigt kolla in min nya skjorta jag har på bilden, den är frän. 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snyggt! Älskar rött!

Svar: taaack :D
Amanda

2015-01-23 @ 07:18:51
URL: http://mangsyssleriet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0