NYÅR 2014

På nyår kan man väl säga att jag var värdinna, för det var hemma hos Jakub. Vi gjorde mat, efterrätt osv som blev lyckad tillslut efter lite om och men haha. Tog väl lite längre tid än väntat där så alla var super hungriga!! Efterrätten blev en stor glassbomb som ni ser (dock så glömde vi grädden i all hast) men det blev gott ändå. Vi spelade spel och hade det trevligt. Sedan blev det ner till torget för att fira med resten av Ulricehamn. Tappade dock bort mina tomtebloss... så köpte nya förra veckan som jag har kvar. Mina kusiner sov ju hemma hos oss också sen när vi kom hem så det var fullt hus (haha bokstavligt talat). 

Min nya klänning (nyårsklänningen) är köpt på MQ och jag blev väldigt nöjd, för en gångs skull var jag glittrig på nyår och inte svart! Var det första butiken vi gick in i faktiskt som jag hittade den. 

Juste ni ser min selfiepinne där på bilderna va? As bra julklapp kan jag säga. Nu kommer vi kunna ta fina kort så alla får plats i bilden utan att man ska behöva sträcka armen så långt, ilandsproblem. 














Kommentarer
Postat av: ▲ R O B I N N S

Den första bilden verkar så himla god!

2015-01-08 @ 16:43:48
URL: http://robinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0