MELLANDAGSREA

Jo den 26:e började mellandagsrean! Fick nästan tvinga mig dit detta året för att vi hade varit ute på bryggan dagen innan (juldagen är det ju alltid mest folk). Vi var först på förfest hos en kille som hette Axel, där va det najs faktiskt och vi hade det skoj, jag annina och sanna. Sanna var den enda som skulle med till bryggan där dock så vi fick skjuts ner och mötte upp linda och anna. Hade en trevlig kväll och träffade många bekanta. Mådde dock inte så bra sen dagen efter här då menmen... mellandagsrea är mellandagsrea liksom.. 

Jag och mamma åkte till borås och jag hittade min nyårsklänning, en jacka och ett armband. Det va det enda jag köpte faktiskt konstigt nog. Var nog för jag gick upp så sent, kollade på frozen innan vi åkte till borås så vi var väl framme där efter 12,.. så va inte så konstigt att det inte fanns jätte mycket saker kvar. Men nyårsklänningen hittades på MQ ganska snabbt ändå. Blev också middag på Viskan! Jättegott!!

Vi mötte sedan upp mormor, morfar, sara, Noah, mattias, lovisa, jeanette och johanna för att gå på den årliga julkonserten i Rångedala kyrka! Så där satt vi och lyssnade också då. Skulle tidigt upp på morgonen för att ka till göteborg och hämta jakub på flygplatsen. Så dagen efter där var jag uppe vid 6 och åkte till göteborg. Var snö på heeeeela motorvägen dit... va sjukt läskigt att åka på faktiskt.. usch. Typiskt att snöstormen skulle komma just den dagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0