KVÄLLSÅK

Ååååh slalombacken, min slalombacke. Nä men förra året blev det ett åk för mig och nu har jag gjort mitt första detta året! I onsdags var vi och åkte kvällsåk i backen och det va fett mys. Känns ju alltid lite sådär ovant i början när man åker men man får snabbt in det, and snowboard it is. Har nog inte åkt slalomskidor sen jag började med snowboard i Sälen när jag gick i 7:an.. så det är ett tag sen. Vill faktiskt prova att åka lite slalom snart med. Kommer nog dock inte gå så bra i och med hur lång tid det gått sen jag åkt det men, man kan ju alltid försöka. 

Blev lite varm chocklad inne i restaurangen också även om vi bara åkte ca 4 timmar..men jaja gottis är det ju. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0