JENSENS I JÖNKÖPING

Just nu sitter jag här i köket med datorn och föreläsningsmaterial om psykologi, gener och beteende i högsta hugg. Är helt proppmätt på mat också, jag viktoria, olivia och evelina var och åt på jensens efter skolan idag! Blev en hek del garv när vi också upptäckte att vi har samma dåliga humor allihopa. Så inte bara ont i magen av maten, utan också av skratt begav vi oss till resecentrum och skiljdes åt (hahah). Ska försöka fortsätta plugga här nu och inte låta quizkampen störa mig... fast det kommer den dock göra!!

Har förresten hittat ett awesome recept på glass med bara en ingrediens... BANAN! håller på att trixa med det samtidigt som jag pluggar nu.. men det ska stå i frysen ett tag sen. Ska smaka och skriva här hur det blev sen, så kan jag lägga ut receptet också för er som vill prova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0