EN DAG, EN ONSDAG

I onsdags var jag ledig så spenderade dagen med elin. Vi åkte till gymmet på morgonen där för att köra ett pass, duschade där för att sedan bege oss direkt till torgstallet för lunch. Är det bara jag eller smakar maten mycket bättre efter man tränat? Känns som man förtjänar en god tallrik mat liksom. Tog min favvis där för tillfället, lufttorkad skinka, pasta, ruccola, basamico osv. 
Vi satt iallafall där ett tag, som vanligt. Drack massa kaffe och gapade över hela torgstallet när man berättar roliga saker. (haha jaaa folk gluttade lite men det brukar väl va så). 

Vi åkte sedan hem till mig och kollade skräck (suprise?). Tog en liten promenad efter det i och med att vi va så tunga i huvudet efter den filmen. Va så skönt och stilla ute!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0