DÅ SOMNAR JAG SJÄLV EFTER NÅGON SEKUND

Har fått någonting för gamla artister jag lyssnade på när jag var liten. Sarek, Sandra Dahlberg... ja det får mig att se lite ljusare på vardagen nuförtiden. Hela denna veckan har jag inte ens klätt på mig kläder eller någonting. Varke dag har jag gått i pyjamas och strosat runt och pluggat flera timmar varje dag inför tentan jag hade idag-söndag. Suttit nästan alla dagar från 10-18 ungefär och försökt få in denna jäkla statistiken i mitt huvud.. För det är just det vi läser, statistik. Vad ska man ha det till egentligen?

Det jag ska komma fram till är att tentan gick inte alls som jag hoppats och är så jäkla besviken. Här har man slitigt varje dag i flera timmar för att fatta detta så är det över på 1,5 timme. Ja det tog bara ca 90 min för mig att skriva den (då en granskning igenom den 2 gånger för att va säker). Det var nästan endast kryssalternativ och man fattade inte alls mycket. ååååh mådde så dåligt när jag gick ut därifrån. Det har inte varit som de andra tentorna då det kändes skönt att komma ut därifrån.. egentligen ville jag bara in i salen igen och göra om och göra rätt..det krävs iallafall ett mirakel för att jag ska klara detta känner jag..Det blir i så fall det första provet i mitt liv som jag måste göra om och det är inte den bästa känslan. 

Iallafall, det som får mig på bättre humör är att ha någonting att se fram emot, även minsta lilla sak. Varje dag har det varit gymmet, att äntligen få komma ut ur mitt hus och ifrån pluggandet. Nu imorgon är det att jag ska träffa bobo så ska vi fota och ha kul och mys. Det behöver jag verkligen efter en sådan här vecka..

Idag åkte mamma med till tentan. Hon var och shoppade undertiden jag skrev. Fick även ett linne av henne (kanske för hon tyckte jag va så ledsen efter tentan). Chailatte, glass och massa god mat var det även innan och efter tentan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0