CHILI THAI OCH BOB

Ett smakprov på vad jag blev bjude på i fredags. Mormor och morfar var i stan igen och frågade om jag va hungrig och ville ha mat. Då var även pappa hemma så båda vi blev bjudna på lite god thaimat på Chili thai! Världens bästa fredagspresent (hahah säger jag som ääääälskar thai). 

Senare på kvällen var anton med på vårt träningspass på gymmet och körde ben! Kan säga att jag fortfarande har träningsvärk och har knappt kunnat gå i trappor på hela helgen. Ni får la också lite smakprov på min roliga humor på bilden längre ner. Tack och hej.


 
 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Mmmm yum ;D

Svar: det va jättegott kan jag lova ;)
Amanda

2015-01-26 @ 16:47:27
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0