2015 BÖRJAN

Jo den 4:e Januari åkte vi iväg till Bohuslän och kom hem den 6:e. Kommer bilder och så på det sen. Så har nu precis börjat skolan igen och sitter i bibblan här nu och skriver. Min buss går vid 16.10 så man har väl lite tid över. Kommer nog tidsinställa detta inlägget dock, gillar inte när det bombas med inlägg på en gång när man sitter och skriver flera så jag gillar att sprida ut dem lite. 

Iallafall första bilden är i Bohuslän och andra är när jag blir bjuden på Chili Thai av muppen där. Då va jag glad hehe. Alla vet väl att jag älskar thaimat?? Då vet ni det nu iallafall. Gillar egentligen inte att lägga ut svartvita bilder för tycker att färgbilder är mycket finare. Men blev utmanad av Sanna att lägga ut 5 svartvita bilder på instagram i 5 dagar så.. lägger nästan aldrig svartvita där annars men nu ligger det 5 ska ni se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0