DE SISTA FÖRBEREDELSERNA

Igår blev alla julklappar klara för att bära ner till julgranen. Den är väldigt fin nu när så mycket presenter ligger under, wiiih riktig julkänsla! Jag är så himla noga med mina paket, vet inte riktigt varför men jag vill att de ska va så himla fina. Dock så är jag inte jätteduktig på att slå in paket. Men jag skriver rim till varje paket! Varje år!
Och rimmen ska vara på tjockt färgat papper som jag gjort själv, blir roligare så. Så detta satt jag och pysslade med igår tills alla va klara! På bilden va inte allt klart än.. men var nöjd hittils vad jag hade gjort. 
Bilden under visar ett halsband jag beställde hem som åker på på julafton, blir nog det största halsbandet jag haft, men såååå jäkla snyggt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0