MIN FÖRSTA TENTA

Vet ni?? I fredags åkte vi in till Jönköping tidigt för att ladda och tagga inför tentan! Min första tenta på högskolan och I NAILED IT. Gick super och kände att jag kunde varje fråga alltså. Inte så mkt tvivel alls, koll på läget liksom. Va inte så farligt som jag trott från första början. Fast jag var faktiskt ganska nervös.. Kan säga såhär, första pappret är min handstil helt skit för jag skakade så mkt! (Haha!) men det blev bättre! 10 sidor totalt och jag blev klar 2 timmar före deadline. Började vid 2 och va klar lite innan 4. Helt okej liksom. För att fira detta var jag och Viktoria på Akademien och käkade! Några killar från klassen hängde även med och vi hade det allmänt najs. Så skönt att ha det hela gjort nu, vill veta resultatet!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till och hoppas de gick bra :)

Svar: tack det gick faktiskt bättre än förväntat :D
Amanda

2014-10-03 @ 19:44:29
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0