ANTEN GRÄFSNÄS 17 JULI 2014

Jag hade inte rensat min kamera på väldigt länge och hittade dessa bilder från mammas födelsedag i somras. Blev lite redigering på dem så jag kan visa dem här. Vi var alltså i Anten Gräfsnäs och hade det trevligt med delar av släkten. Vi åkte tåg bland annat som jag ska visa i ett annat inlägg. Sedan åt vi på ett mysigt litet café som egentligen inte hade den bästa maten... men buffén var väldigt god tyckte jag iallafall. Vi fikade med tårtor som mamma hade bakat och åkte runt och kikade på olika ställen i Gräfsnäs. Axel badade till och med och senare om jag inte minns fel åkte vi direkt in till Borås för att kolla på torsdagskvällen då Ken Ring spelade. (det var bland de bästa framträdanden som funnits i borås så va så himla glad att jag hann med det)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0