SKOTTLAND - ARTHUR'S SEAT

Denna viewen var ju faboulus! Vi i klassen fick denna dag klättra upp (och ja det var nästan som man klättrade) på ett högt berg så kallat Arthur's Seat. Det tog en stund att komma upp om man säger så, tror inte ens alla kom upp.. Men det va ganska jobbigt med sjuka uppförsbackar. Men gudars så fint det var när man väl kom upp. Det blåste jätte mycket så jag fick verkligen hålla i min scarf jag hade där på bilden som ni ser. Man såg verkligen över Edinburgh så om man någon gång är i Skottland så ge inte upp och ta er till toppen!
Jag och Rania, nästan uppe på toppen här! En liten bit till men. Det var så himla grönt överallt bakom oss här. Gräset liksom bara svajade i vinden.. såg så fint ut så blev rätt många videoklipp här också.
Coola gänget eller... Bakifrånbilden är ju också obligatorisk. Stackars Linda kämpade med höjdskräcken här igen så hon kunde inte vara med, men du finns i våra hjärtan här darling♥
Trötta men bestämda för att komma till toppen.
Blev några sådana ja...
Sedan ska man ju självklart ha bild framifrån också, det får vi ju inte glömma. Men fäst inte blicken för mycket på oss snyggingar nu utan ta en titt på utsikten haha. Tänk att man bara kunde hoppa ut vilken sekund som helst där.. inga stängsel eller någonting. 
Nedanför fanns en liten sjö full med svanar. Alltså fick ju hjärtklappning när jag kom ner dit alltså. Precis när vi kom ner så var det 2 svanar som verkligen började bitas, bråka och flänga varann hit och dit. Det var ett jäkla väsen på dem också, trodde de skulle gå till anfall för jag stod och tog kort och Moa stod och filmade hela grejen. Men gud de kan brottas alltså, fick backa några steg för att inte bli dödad typ hahaha. Trodde de skulle döda varann där ett tag.. va nog ett bråk om någon fin svantjej där tror jag.
Klassen uppe på berget, fin bild eller hur! Här ser man verkligen hur mycket det blåser. Va ju ett underverk att ingenting blåste bort.. så många halsdukar osv vi hade. Det brukar ju alltid hända någonting sånt..
Bobo♥
Här är vi påväg ner. På bilden ser ni från avstånd Moa, Anna och Linda. 
På väg ner.. det va så himla många hundägare här som rastade hundarna och gick ut och gick med dem. Det var ju rena rama paradisen för dem kan jag tänka mig. Anna sa att hon lätt skulle gå ut och gå med Kitty här alltså. Tänk er att varje morgon få en sån utsikt och ett sådant fint landskap att prommenera med hunden i..lyllos
Jag och bakifrånbilder alltså.. tänkte jag skulle ha en ny header men får se hur det blir med det.
Lite utsikt över Edinburgh
Där ser man hur små människorna är haha.. högt upp alltså
Här är jag, BEVIS PÅ ATT JAG VA DÄR!!! hhah nä men. Måste ju ha någon bild. Här kan man se eller iallafall ana hur brant det var att gå.. mjölksyan där.. tänk er bara att springa uppför..
Här har vi inte kommit så högt upp än, men jag tyckte fortfarande att det var fin utsikt.
Precis nedanför berget här.. man ser inte toppen på denna bild men..Här har det jobbiga inte ens börjat. Gud var vi flabba åt dem som började gå uppför när vi väl kom ner.. hahaha undskefullt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0