JOHANNA FYLLER FJORTIS

Kalas för fjortisjohanna var det i lördags! Tårta för hela slanten osv! Mohaha jag var även i Borås tidigare och provade massa balklänningar. Tog bild på varje men det kan jag ju inte avslöja här hur de ser ut eller hur? Hehe det var iallafall en upplevelse att se hur stilig man blev i sådana fina utstyrslar. Var även en snabbis på knalleland och gjorde världens fynd! Kan visa i ett annat inlägg. På kvällen kollade vi på när Johanna spelade fotbollscup och sen åkte jag direkt till älskling och sov där tills idag. Vi kollade bland annat på great gatsby filmen och tagga inför fest på onsdag!! Har även ätit mig fet på raffaellotårta bohjaaaa



Kommentarer
Postat av: Bellis

Omg. Rafaellotårta.

Svar: jag veeet, dör så gott det är.
Amanda

2014-02-24 @ 00:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0