SNEAKPEEK

Hejsan! Mycket som händer just nu känns det som. Igår fick vi våra studentmössor! HERREGUD SÄGER JAG. Fattar ni?? JAG  har en studentmössa.. så sjukt fin, vågade inte ens ta ut pappret innuti mössan utan provade den med det i. Snacka om försiktig?? Så himla fin är den. Dock så beställde jag en tuta också men den fanns inte med? det var flera som hade samma problem så det fixar sig nog.

Annars.. mamma gjorde en väldigt god kvällsmat i förrgår som ni ser på första bilden. Dadlar och fikon med chevréost i med sallad (fast salladen hade jag gjort tidigare på dagen). Väldigt gott, det borde ni prova. 

På medialektionen så kör vi med att göra ett eget omslag från photoshooten vi gjorde i skolan för ett tag sen. Än så länge har jag bara kommit fram till ett exempel men, sneakpeek så att säga.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0