FREDAGSMYS

Fredag! Ljuva fredag. Dagen började med att pappa hade köpt hem färska frallor och munkar! Bästa sättet att starta dagen tycker jag allt. Sedan drog jag och Jonte till Borås och käka på EEST. Va så längesen jag åt där så jag blev la tjock som vanligt av all mat jag proppa i mig.. Sushiälskare som jag är också! Japp det va första gången i Borås då, andra var bara några timmar senare när jag och rania tog bilen in till borran igen och åkte till Anton! En prag-kompis. Vi kollade in hans superfina hus innan vi drog vidare till viskan för att möta upp morid, Pontus och Hamodi. En tjej som hette Mirjam var också med, trevlig tjej. Där satt vi och tjöta och drack kaffe tills vi inte orkade längre. Blev liten spontantripp förbi Harrys också och dör mötte vi massa pers! Sanna, Annina, Emma, Hanna och massa boråsare som jag festat med innan. Sedan alla Antons kompisar så vi blev ett gött gäng där tillslut. Vi dansade som fasen och hade allmänt kul innan jag och rania satte oss i bilen hem igen. Sån tur att vi lärde känna ett sånt gött gäng i Prag alltså. ASNAJS 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0