DE OBLIGATORISKA NYTT-ÅR-FRÅGORNA

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja det är klart jag har gjort. Jag tog studenten, åkte utomlands till platser jag inte åkt innan både med buss och flyg, började högskola i en anna stad, besökte en Harry Potter utställning (gah drömmen), färgade håret rött?

Hur har ditt 2014 varit?

Måste säga att detta är det bästa året hittils i mitt liv, helt fantastiskt. Har fått uppleva och gjort så himla mycket detta året som man kommer att komma ihåg under hela sin livstid. Åkt utomlands med kompisar flera gånger, studentresa, studenten, balen, högskola ja.... mycket att komma ihåg. 

Blev du kär i år?

Kan väl säga att jag redan var det när året startade. 

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma?

Hela studentveckan men framförallt 5 Juni när jag tog studenten. 

Vad är din största framgång 2014?

Min största framgång är helt klart att jag vågade ta tag i mina studier direkt efter jag tagit studenten. Hade ingen aning att jag skulle våga åka själv till Jönköping, utan att känna någon, börja högskolan och klara alla tentor hittils!

Bästa köpet?

Sitter här och funderar på vad sjutton jag köpt.. hur kan man ens välja det? Min fina kappa kanske... eller min plattång (som jag ifs fick i julklapp men den var välbehövlig så..). Jo är nöjd med armbandet jag köpte och graverade till älskling hehe, är lite töntig av mig så. 

Vad spenderade du mest pengar på?

Helt klart, KLÄDER. Sedan också att jag käkat ute väldigt mkt.. måste ta med det haha. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att mina vänner och familj är de bästa på jorden♥

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Watch out for this!!!!!!!!! STUDENTEN BITCHES
I'm an albatraoz
Bida din tid
Bröder
Var är vi nu
Och såklart... ännu en studentlåt.. melbourne bounce!

Vem har du umgåtts med mest?

Mina vänner från klassen i början av året, från andra klasser med.. hmm men det mesta är väl linda, anna, rania, sanna, annina och malin (frugan hihi). Och såklart volleybolllaget! Även pojkvännen min såklart, mina kusiner.. ja måste man fortsätta?

Har du haft ett förhållande under 2014? 

Ooooja♥

Vart reste du under 2014?

Prag, Skottland, Magaluf! 

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015?

Njaa... ångrar ju lite att jag inte helt genomförde mitt nyårslöfte. Hade nästan klarat att gå ner i spagat när jag bara helt plötsligt sket i det.. haha bra gjort. Därför kör jag samma detta år.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag vaknade upp av frukost på sängen, hela släkten kom till oss på kalas och sedan på kvällen var jag i blidsberg i en från början ganska bra kväll men slutade i ett stort misslyckande faktiskt -.-

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Jaa.. mindre irritationsmoment? hahah nä men året va inget att klaga på så

Vem saknade du?

Har ofta de jag saknar väldigt nära mig hela tiden så.. Men farmor och farfar har varit borta och rest ganska mycket jorden över känns det som. Lever väl livet nu gör dem men klart man saknar dem lite extra när de är borta så mkt och även är bosatta i Bohuslän, dit åker man ju inte heller hela tiden liksom. Dock så ska de flytta hem till Ulricehamn nu så. Har också saknat många av mina skolkamrater efter studenten, man träffas inte lika mycket då.

De bästa nya människorna du träffade?

Alla nya personer på högskolan såklart! Har lärt känna så många där, fina människor. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015? 

Fokus och fortsätt som du har gjort, fast lite mer awesome detta år. Va grym med min träning 2014 och ska fortsätta med det iår också. Ska se till att resa mycket detta året också, det är mitt stora mål!!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0