10 SANNINGAR OM MIG

* Jag bortar tänderna ovanligt länge (kan handla om 10-15 min ibland)
* Jag går alltid med båda händerna i fickorna när jag går till skolan, kan inte ha dem hängandes
* När jag äter tacos måste allting blandas ihop, jag krossar alla chips (äter aldrig tacos med bröd) och blandar ihop dem med alla grönsaker och köttfärsen.. haha?
* Mina två absoluta favorit tecknade filmer är Mulan och Prinsen av Egypten
* När jag är stressad hjälper det att spela piano
* Jag har bara haft ett par converse i mitt liv, köpte dem i 7:an och använder dem fortfarande 
* När jag åker bil är det högsta volym på musiken som gäller, kanske skriksjunger till några låtar också..(endast när jag är ensam)
* När jag var liten ville jag bli arkeolog till skillnad från alla andra som ville bli delfinskötare
* Jag fick mardrömmar första gången jag såg Harry Potter 
* Jag får sååå lätt torra läppar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0