SÖNDAG-VARBERG

I söndags var hela familjen i Varberg för både jag och Anton skulle spela pingismatch! Blev lite hektiskt då jag och axel va kvar och sov i bilen för Anton skulle spela klockan 9 och jag inte förrän 1. Så ringer mamma inifrån hallen halv 9 och säger att de ropat upp mig i högtalarna att jag inte anmält mig till min klass som börjar klockan 9... Hahah herregud jaja jag sprang väl in och bytte om och värmde upp och kom faktiskt 2:a så det gick väl bra iallafall! Sååå nära att komma etta.. Några poäng ifrån.. Så typiskt det :(
Ja men efteråt va vi vid havet lite och kollade ut, och pappa trilla i vattnet.. Va tvungen att berätta det för det va verkligen kul hahaha... Lilla pappa.
Sen efter det var vi ju såklart hungriga så vi käkade På en Kinarestaurang (glasnudlar och kycklingspett)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0