JULBORD I VÄXJÖ

I lördags var det en hemlig resa på gång. Mormor och morfar hade fått detta i present av oss. Så vi begav oss till Växjö och åt julbord och var på en megastor julmarknad! Jag skojar inte den va jätte stor! Fanns hur mkt som helst och det var jätte mysigt! Iallafall julmaten fick det att kännas som julafton (allt som saknades var väl snö). Men innan vi åkte hade jag världens problem hemma... Blödde näsblod i kanske 3 timmar så kunde inte röra mig, va det värsta jag vart med om. Fick skita i att sminka mig eftersom det inte gick och sätta mig i bilen bakåtlutad i 2 timmar till tills vi var framme i Växjö. Som tur var hade det slutat då men herregud vad jag såg ut... Hade med mig smink och allting så fick fixa mig på plats, men det gick ju också!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0