FALKÖPINGS TRÄNING

I måndags var det vår tur att åka till Falköping för att träna med de lite bättre i pingis! Detta kommer ske en gång i månaden från och med nu. Jag kan berätta att detta var en av de bästa träningarna jag har haft iallafall. Riktigt bra spelare och jag kände att jag fick bra träning. Blev också riktigt nöjd när jag vann mot en av de bästa spelarna i laget och även tränaren (!) på vinnarbordet! Båda var killar, slå den ni!
Senare tyckte vi att vi hade kört så bra så vi tjockade oss med McDonalds eftersom det var jag som körde så vi fick bestämma själva så vuxna som vi är. Tog ju sen en timma hem typ så vi va hemma sent men det va riktigt kul! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0