DET FLYGER BORT SÅ SNABBT

Har ni märkt att jag nästan aldrig bloggar från datan längre? haha helt sjukt det blir bara mobilbloggande eftersom min kamera har varit urladdad hur länge som helst.. Brukade alltid ta kort på massa kläder osv som jag köpt men nu är det så mycket så jag orkar inte ens. (bra tjej)
Idag har jag vart ledig (vaknade först halv 12 och sedan somnade jag om till 13.40...) fan va bra, men så ska det vara när man är ledig!! Precis även suttit och gjort klart min photoshop uppgift, va ganska svår denna gången med skuggor osv men jag lyckades nog ganska bra.
Herregud gick och la mig sååå sent igår.. sen gymmade vi till typ tjugo över 10 så.. träningsvärken är på topp!
Ikväll blir det även dubbelträning (mina vanliga torsdagar alltså...)
 
I tisdags förresten var jag med herrarna och spelade seriespel i pingis här hemma. Fick skippa min volleyträning men vi vann så det va fett bra ändå. 
 
Här är vi i somras.. åååh saknar sommaren.. nu när jag vakna va det liksom fullt med snö ute?? vad händer..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0