NYA ÅRET HAR HÄRMED KOMMIT TILL MITT RUM

Idag är den sorgens dag. Nyårstutorna slängs i papperskorgen. Ja mina vänner, jag städar. Haha har inte gjort den sedan nyårsafton (i mitt rum då alltså) så det såg inte så bra ut. För det första va alla julsaker kvar, alla nyårstutor och allt annat gojs låg översvämmat på skrivbbordet, sängen va nerspilld med kaffe, även golvet.. 
Men nu så! Nu är allting borta och det är rent och fint igen. Men framför allt, julsakerna är puts väck!! Den enda julsaken jag kan ha kvar här är min chokladtomte (som förövrigt bara har fötterna kvar) så den är nog borta inom kort med.
Åh juste, jag har även en stor toffefee ask här.. som jag inte öppnat.. kom om ni är sugna.. inte för att ni kommer få någon men
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0