LITE AV DET GODA

Tänkte visa lite av alla julklappar jag fick under julafton.
1. Detta var speciella saker från ett spa jag vart på som jag behövde för min hud, väldigt bra!
 
2. Från en tomte till en annan... "godistomten" hade vart i farten och gett mig ett stort toffifee paket som jag ska tjocka mig med.
 
3. Fransk manikyr set, silvrigt nagellack och en speciel nagelvårdgrej till för flisade naglar som jag ofta får.
 
4. Pandora-berlock! Gud va fin den va, tack farmor och farfar! armbandet kanske blir komplett en dag hehe
 
5. Flaggstrumpor och chokladtomte, uppskattas alltid höhö
 
6. Från min kära lillebroder axel fick jag en bikinitjej gjord av marsipan! haha gud va jag skratta när jag fick upp denna ur ett paket. Ska nog börja mumsa på den snart.. synd att jag inte var kille ;) (haha)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0