SERIESPEL I ÅSA

Ååååh jag är så dålig på att uppdatera. Detta skedde iallafall förra veckan mellan lördag-söndag. Vi var i Åsa med pingislaget för att göra succé såklart och om vi gjorde. aa jag tyckte det gick bra iallafall. Jag vann 7/9 matcher och den sista som jag förlora va det 5-settare (eller hur det nu stavas) Förlora sista med 11-7 eller nåt. Usch det va ganska hemskt men annars är man sjukt nöjd. Det blev rätt go mat också, kina såklart! Blev också skräckfilm (the woman in black) som jag annars sett tidigare men som va himla bra andra gången med. 
Det var också några... ehm nämner inga namn... som va uppe tills 2 på natten eller hur det var? Busiga jävlar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0