HELT SJUKA

Idag har jag varit trött. Vi började dagen dock väldigt bra med media. Gick till skolan idag med istället för att ta moppen! Framsteg haha. Nä men lilla Oskar sov hos mig inatt så va ju tvungen att gå med han till skolan med. Men men, på vägen hem svarade jag alla på songpop så det vart ganska bra ändå. Förutom allt annat, har sprungit orientering idag.. har jag berättat att jag verkligen inte gillar det? Usch! Suger verkligen på att läsa karta och allt sånt.
Annars har jag skrivit klart min Media inlämning.. YES you heard that right babes.
Lagt ut vår blooper på youtube och facebook idag också. Kan lägga den här någongång med men inte nu, nu har jag ont i huvet och dessutom ska jag borsta tänderna. På tal om det, vi ska sälja tandborstar med klassen för att tjäna ihop pengar till vår student!! Jag kan baxa några, någon som vill köpa? (hehe)

Puss från mig BOSA O ANAK (arabiska för er som verkligen inte kan och så...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0