ALLDELES EGEN DAG

I måndags hade vi denna speciella dagen i skolan. Då kom det tre "kändisar" och föreläste för oss. Det var först någon som jag inte ens kommer ihåg namnet på. Sen Annika Sjöberg eller vad hon heter och sist men inte minst Özz nujen! Min favorit när det häller humor är självklart Özz!! Så jävla go! Helt underbar! Fick även bild tillsammans med han och Linnea som ni ser! 
Men om vi snackar om Annika nu då. Det va den värsta livshistorien jag någonsin hört!! Nästan så man skulle läsa hennes bok.... Jag är helt seriös och Gud va hemskt det va! Alla satt helt knäpp tysta hela föreläsningen när hon pratade! Sjukt va hon gått igenom. Knark, droger som heroin metadon... , barn vid 15 år, mord framför näsan på en, rymma hemifrån som 11 år med en kille på 21 år.. Hamna i fängelse i USA som skyldig för mord... Vad gör man?? Gud gråter ju nästan! Hennes son dog också!! Nämnde jag det?? 

Ja vi hamna iallafall på förstasidan i tidningen jag och Maria, jag kramade henne för det tyckte jag hon behövde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0