TYSKLAND - MONUMENTEN

Dag 1, alltså fredagen när vi äntligen hade kommit fram till Berlin. Vi blev avsläppta mitt i Berlin någonstans och därifrån fick vi göra vad vi ville. Det va 24-25 grader varmt om jag inte minns fel och vi gick i shorts och linne och svettades!! haha kändes som typ Turkiet eller något.
Men iallafall, jag ska först och främst visa när vi var vid monumenten, det var en väldigt cool upplevelse. Ni skulle bara se hur det såg ut uppifrån! (sök på google) hehe
Jag har inte så jätte många bilder (malin kommer lägga upp mer som jag ska tatta ifrån heheheh)

Kommentarer
Postat av: malin

åååh, fint! ska försöka lägga upp lite bilder snart :D

2012-05-17 @ 14:38:49
URL: http://malinfeliciafrisell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0