STUDENTEN 2012

På morgonen fick kören sjunga för studenterna uppe i simhallen, det va ju då själva avslutningen som bara de inbjudna fick lyssna på. Så lite speciellt var det att få se hur det funkar och så vidare. Grymt va det iallafall, väldigt mäktigt när alla solister sjöng och dansgruppen var min favorit att kolla på! Grymma tjejer
Jag fick inte så bra plats dock när vi skulle kolla när studenterna sprang ut.. jag som alltid står längst fram som en dåre haha! Längtar ju så till min egen student!
Menmen.. jag fick ta bilder när de åkte på flaken istället, och OM JAG LÄNGTAR NU ELLER!! helt awsome!
Hoppas dock vi hinner ta stundenten eftersom världen ska gå under 2012 hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0