EGENTLIGEN VILL JAG BARA HA NÅGON SOM BRYR SIG.



har inte vart min dag idag. Känner mig inte alls direkt bra, har press på mig att klara moppeprovet, kanske inte får köra på hela sommarn annars. Dagen har vart ganska trist och sånt.. kom ut innan på fotbollsträning iallafall.
Har typ inte lust med någonting, eller jo en sak.

Mitt tangentbord cpar, vill ha någon att snacka med. Men ähh skit i det.
Om man kunde visa på något sätt alla tankar som finns i mitt huvud? det skulle vara lätt då.. lättare för er att förstå.

Men man kan ju inte önska sig allt. Känns som man inte kan önska sig någonting om man heter Amanda Friberg. Inte just nu iallafall, men alla andra då.. jaa lucky you.

Usch va jag är dyster..



miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0