SENASTE

Nu har jag vart sjuk i 2 dagar, har varit väldigt segt faktiskt. Innan hade jag faktiskt inte missat en enda dag i skolan sen jag började Stenbock. Men någon gång blir man ju sjuk! Hade så sjukt jävla ont i halsen så det va inte sant. Det var oxå första gången som jag faktiskt hade det, tro det elr ej. Men har aldrig innan haft besvär med halsont. Igår var det den 11 November och det betydde Kärleksdagen hade jag hört, eller fått massa kedjesms. haha tyckte det va ju perfekt för jag och Jakob har vart tsm i exakt 1 månad då :)
Idag för övrigt jag har vart i skolan, efter det var det första konfan! Vi fick skriva och träffa gamla klasskompisar som vi oxå kom i samma grupp med! Så det var väldigt skojjj :D
Som sagt har jag haft väldigt ont i halsen och det har inte släppt riktigt än så ikväll blir det ingen träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0