DOM SENASTE DAGARNA HAR JAG..

inte uppdaterat så mkt!
Haha nu tänkte jag lägga in ett litet inlägg vad jag har hållt på med.. jo nämligen pluggat! Har nog aldrig pluggat så "intensivt" under 3 dagar innan. Utan stopp verkligen. Vi har haft biologiprov idag, SO prov imorn, Tyska läxa med massa ackusativ och dativ och sånt, engelska läsa och skriva och matte. Fast jag kan faktiskt säga att boken jag läser i engelskan är faktiskt spännande och bra!
                     SUMMER OF FEAR




För övrigt så har jag fått ett nytt pingisrack! Jippie, med nya gummin och stomme. Och denna gången fick vi allt som vi beställde gratis oxå! Bara för vi fick något stipendium :D
Mitt nya rack är super duper grymt med mkt skruv och sånt.. haha :D
Igår var jag oxå på överskottslagret med pappa för dom skulle ha någon utförsäljning av skidor och skdridskor så jag, pappa, anton, axel och antons kompis åkte dit. Hitta inga skidor men visste inte att dom hade väskor för bara 10 kr! Och några är ju faktiskt snygga så jag fick en utav pappa :D
Bilden är inställd på lite fel skärpa så det blev suddig, orka inte ta en ny så ni ser säkert hur väskan ser ut iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0