18 JUNI




Idag blir det bara slappardag troligtvis. Jag har egentligen ingenting att göra, jag har tråkigt. aa.. haha. Men tänkte på allt vi ska göra i sommar och vi har ju faktiskt allt roligt framför oss ! Imårrn är det midsommar, på måndag drar vi till Cypern. Jag har inte vart "riktigt" utomlands sen jag va typ 5 år så.. detta är något jag längtat efter enormt. Sen Veckan efter vi kommer hem åker jag, elin och vickan till falkenberg igen! Pingisläger, 6 timmars träning varje dag. Men det är inte det man längtar mest till. Sen åker min familj och kusiner alltid till farmor och farfar i Bohuslän. detta året kommer jag åka med elin och vickan oxå tror vi ^^
Då hoppas man på sol hela dagen lång. Inte som förr förra året elr va det va, inte 1 enda solig dag ! Vi gick ner till stranden 1 gång, då började det ösregna. Det sög verkligen. Sen lånar vi alltid mormor och morfars husvagn och åker någonstans. och jaa.. resten är man la hemma med kompisar och ligger på stranden.

Men nu ska ja gå och ha det så tråkigt ! see ya ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0